Kako opraviti nakup

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA AUDIO PRO

 

Pogoji poslovanja Audio pro d.o.o. spletnega kataloga in trgovin

Lastnik spletnega kataloga trgovine AudioPro je Audio Pro d.o.o., v nadaljevanju kot Audio Pro. Podjetje Audio Pro d.o.o. je vpisano pri Okrožnem sodišču v Krškem, pod št. vpisa 10416200 in je zavezanec za DDV, pod ID številko za DDV SI18911757.

Splošno

Z uporabo spletnega kataloga se strinjate z vsemi navedenimi pogoji.

Dostopnost informacij

 
Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
 - podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka)
- kontakti podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e-naslov, telefon)
- način in rok dostave artiklov
- informacije o načinu plačila
- informacije o odstopu od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 
Trgovina Audio Pro se ne zavezuje za popolnost in pravilnost podatkov na spletni strani www.audiopro.si, niti se ne zavezuje za popolnost in pravilnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala. Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv.

Cene

Vse cene v spletnem katalogu so v evrih (€) in vkljucujejo 22% davek na dodano vrednost (DDV). Vsi posli bodo opravljeni v omenjeni valuti. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Popusti, promocijske kode in boni se ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca. Pridružujemo si pravico do napake pri objavi cene. 
Redna cena je maloprodajna cena, ki vključuje tudi davek na dodano vrednost. Redna cena je cena blaga, ki ga podjetje prodaja v svojih prodajalnah in v spletni trgovini.
V spletni trgovini ima lahko blago določeno tudi vašo spletno ceno, to je redna cena zmanjšana zaradi prodaje v spletni trgovini.

Naročilo

Trgovina Audio Pro se ne obvezuje, da so vsi artikli, prikazani na spletni strani, na zalogi. Informacije o stanju zalog posameznega izdelka so navedene na spletni strani samega izdelka, informacije o dobavnem roku pa pod statusom zaloge izdelka. Če naročenega blaga prodajalec zaradi eventuelnih sprememb s strani dobavitelja ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec v tem primeru lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.
Naročila se kupcu shranijo v njegov profil v zavihek Moja naročila.

Postopek nakupa

 
1. Korak - Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
 
Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »dodaj v košarico«. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »Poglej košarico« in »Zaključi nakup«. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupom«.
 
V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. V košarici si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice. Ko z dodajanjem izdelkov v košarico zaključite, kliknite na gumb »Zaključi nakupa«.
 
2. Korak - Registracija ali vpis uporabnika
 
Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, nadaljujete na naslednji korak, kjer vpišete podatke za začetek naročila. Če ste že registrirani v spletno prodajalno, v razdelku "Prijavite se - obstoječi uporabnik" vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga določili obregistraciji in izberite možnost »Prijavi se«. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost »Registracija - nov uporabnik« in v polja vpišite vse potrebne podatke za registracijo. Sledite postopku registracije in potrdite svoj račun s klikom na povezavo, ki jo prejmete na navedeni naslov elektronske pošte.
 
3. Korak – Naslov za dostavo
 
V tretjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. Registrirani uporabniki spletne prodajalne v tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na isti naslov, kot je naveden v vaših podatkih kupca, kliknite na "Naslov dostave enak naslovu kupca". V primeru, da želite dostavo na drug naslov, vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov. Obvezna so vsa polja, označena z rdečo piko. Ko so podatki izpolnjeni, kliknite na gumb "Način plačila."
 
4. Korak – Plačilo
 
Sledi izbira načina plačila. Izbirate lahko med štirimi načini plačila, in sicer:
- po povzetju: paket vam pošljemo na navedeni naslov, kjer kupnino plačate po povzetju dostavljenega blaga. Opozorilo: Pošta Slovenije zaračunava provizijo za plačila po povzetju, ki jih ne moremo zaračunati vnaprej. Več informacij v poglavju Dostava.
- plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po plačanem predračunu in potrjenem naročilu, bo blago odposlano. 
- plačilo preko spleta: izdelke lahko plačate s plačilno kartico ali preko PayPal računa
- LeanPay: LeanPay obročno plačilo je možnost nakupa na obroke. Vse pogoje o LeanPay plačilih najdete na spletni strani www.leanpay.si. Po potrditvi nakupa vam pošljemo po mailu podatke za nakup preko LeanPay platforme.
 
5. Korak – Pregled in potrditev
 
V petem koraku sledi pregled naročenega. Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o plačniku ter dostavi. Prikazane so cene in količine. Če z naročenim niste zadovoljni, lahko izberete možnost "Nazaj v košarico", kjer lahko popravite količine ali dodate/odstranite izdelke. Če želite naročilo potrditi, označite, da sprejemate pogoje internetnega nakupa s klikom v kvadratek ob "Strinjam se z naslednjimi pogoji internetnega nakupa preko Audio Pro d.o.o. trgovine" in klinete na "Zaključi nakup". V vaš e-poštni nabiralnik boste prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo uspešno avtorizirano in oddano. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški dostave se obračunavajo avtomatsko ob dodajanju artiklov v košarico. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
 
Brezplačna dostava in plačilo po povzetju
Za vsa spletna naročila, ki so večja kot 200 EUR nakupa izdelkov (neto znesek samo za naročene artikle brez obračunanega DDV-ja) vam bo sistem dal brezplačno dostavo na vaše spletno naročilo. Brezplačna dostava velja samo za vsa spletna naročila iz področja Republike Slovenije.
Brezplačna dostava ne velja za kupce s posebnimi cenami in ugodnostmi.
Naročeni artikli gredo na pot v najkrajšem času. Če so na zalogi, običajno še isti dan, v kolikor je bilo spletno naročilo oddano in potrjeno do 13.00 ure.
 
Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva. To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije. Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf
 
- kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,05 EUR.
- kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,07% od vrednosti paketa
- kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti paketa
 
Obravnava poškodovanih pošiljk
 
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi.

Stroški dostave

Za dostavo nakupov za blago v vrednosti manj kot 200€ brez DDV se zaračunavajo stroški dostave v višini 7€. Za blago, katerega vrednost brez DDV presega 200€, ne obračunavamo stroškov dostave. Morebitni dodatni stroški dostave (npr. obračunavanje provizije za plačilo po povzetju) se obračunavajo po uradnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o. Cenik Pošte Slovenije lahko najdete na spletnem naslovu Pošte Slovenije.

Preklic naročila

Uporabnik spletne trgovine audiopro.si, lahko prekliče naročilo blaga še isti dan oddaje naročila do 13. ure oz. naslednji dan do 12. ure, če je bilo naročilo oddano po 13. uri.
Preklic naročila je možen izključno preko e-pošte info@audiopro.si, kjer morajo biti navedeni podatki: številka naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca, kontakt kupca (telefon ali email naslov).

Pogoji za vračilo blaga

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo je stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predoloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzam vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena ZVPot, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Pogoji za vračilo blaga so:

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga.
Vračilu morate priložiti kopijo računa in obrazec za vračilo.
Blaga ne morete vrniti v naslednjih primerih:
- pri računalniških programih in avdio ali video posnetkih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže.
- če je bil izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer, računalnik sestavljen po komponentah na željo potrošnika)
- če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer, uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material...)
- če je blago naročila pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost zanjo ne veljajo dolocila Zakona o varstvu potrosnikov o sklepanju pogodb na daljavo.
Pri vračilu blaga navedite vaš način plačila vrnjenega blaga in znesek kupnine, ki vam jo bomo v roku 14 dni vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno, razen če izrecno ne zahtevate drugačnega načina vračanja kupnine in zaradi tega ne nosite dodatnih stroškov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od nakupa, je neposreden strošek vračila blaga na sedež Audio Pro d.o.o., Cesta krških žrtev 137, 8270 Krško.
Za vračilo uporabite OBRAZEC, ki ga morate priložiti vrnjenemu blagu ali ga poslati v elektronski obliki na naslov info@audiopro.si

Reklamacija

Reklamacije upoštevamo skladno z obravnavo reklamacij s predloženim računom kupca. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali vračilo kupnine.
Kupec lahko napako reklamira osebno, po telefonu na telefonsko številko 07/ 490 11 55, pisno na naslov podjetja ali na elektronski naslov info@audiopro.si. V primeru, če kupec poda reklamacijo osebno, po telefonu ali po elektronski pošti, mu mora podjetje o tem izdati potrdilo.
Prodajalec odgovarja za skrite napake artikla, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilne uporabe, vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po predhodnem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.
V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. 
V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri dostavni službi, odvisno od načina pošiljanja in nas o reklamaciji obvestiti na info@audiopro.si.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali    blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena zakona ZVPot.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Varovanje osebnih podatkov

Kupec dovoljuje podjetju Audio Pro d.o.o. zbiranje in uporabo pridobljenih osebnih podatkov. Zbrani osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe Audio Pro d.o.o., ki se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam. Z ustvarjanjem račna se kupec izrecno strinja, da se njegovi podatki lahko uporabijo za pošiljanje promocijskega materiala. Od pošiljanja lahko kupec odstopi kadarkoli z odjavo od prejemanja sporočil v nogi elektronske pošte z oglasnim sporočilom.
Audio pro d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po ZVOP-1 in Splošni uredbi o varstvu podatkov ter se zavezuje, da bo pri poslovanju s strankami ravnala skladno s Politiko varovanja osebnih podatkov, objavljeno na naslovu www.audiopro.si/politika-privatnosti

Pogodba o opravljenem poslu - nakupu / račun

Nakupna pogodba - račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu blaga prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke. Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo, še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju Audio Pro d.o.o., Cesta krških žrtev 137, 8270 Krško in jo lahko prejmete na pisno zahtevo preko e-naslova info@audiopro.si za tekoče koledarsko leto.
Kupec prejme račun za naročene artikle skupaj z naročenimi artikli v paketu ali v elektronski obliki po emailu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Pregled naročil je možen v uporabniškem profilu kupca na spletni strani www.audiopro.si.

Nakup za pravne osebe
 
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v  koraku registracije vnesete ID za DDV ter naziv podjetja. Ob vnosu ID za DDV in naziva podjetja, pomeni, da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.
 
Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru reklamacijskih pogojev.
Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine www.audiopro.si z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.
 

Izjava o odvezi odgovornosti

Upravljavec spletnega centra, podjetje Audio Pro d.o.o., stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.audiopro.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@audiopro.si ali pa na telefon (07) 490 11 55.

V takem primeru bo podjetje Audio Pro d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Podjetje Audio Pro d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, prav tako ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje AudioPro d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. 

Reševanje sporov

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.audiopro.si med kupcem in Audio pro d.o.o., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno.
V kolikor to ne bo mogoče, je stvarno pristojno Okrožno sodišče v Krškem.
Podjetje potrošnika seznanja, da skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS) priznavamo za zunanjega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ECDR - Evropski center za reševanje sporov, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana, tel: +386 8 20 56 590, info@ecdr.si.
Povezava do spletne platforme za reševanje potrošniških sporov na evropski ravni: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Komentarji kupca

Izdelek je dodan v košarico

Količina: